Bird all we

bird me

Ses olduk, hertarafımızdan notalar sarkıyor... Gözlerimizden akan, dudaklarımızla temizlediğimiz yüzden geçen harflerin eğrik sarkık iki çengelde asılı kalış hatıralarımız. Öyle çalıyor ki duyamıyoruz. Sonralarımıza da asılan birkaç çengel ve ip çekilmiş yalnızlığımız.


Ona ne olmuşsa.. bana soğumuş. İki balkon arası sarkmış hallerim. Mırıldanıyor hallice ve aslında hiç bence değil. Sevmemişse beni, aralıklarla ocak tutmuş bir martıyla eylülü düşünürüm. Dolanır zevzeklikleri insanlığın, hiçsizliğe hiç gelişler. Bir pencere kenarında tütsüleniyoruz şimdi. Hiç-birliğimizi kutlayıp her günü bizden sanıyoruz, öbürtürlü deli oluyoruz. Haksız da olmuyoruz...

Öyle çalıyorduk ki duyamıyorduk. Konuştukça kısıldık.. Bir birey olup balık besleyecektik evet. Balıklara yem verip keyfi günlere göre sularını değiştirecektik. Herşey güzel olmaya yakındı ki,.. balığımız ölecek diye düşünür olacaktık sağanak bir kan akışında beynimizin. Ve tüm sepya tonları karartı bulayacaktı içine tek bir ak düşmüş. Kaybedilmiş ondan fazla parmaklarımızı düşünecektik.

Ona ne olmuşsa olmuş ve soğukluğuna da soğumuş. Sıkılmaya sıkılıp canı sıkılan bir insan gibi kalkıyorum ben de şimdi. Gayet hüznü bulanık avare bir yürüyüşle halsiz de olsam yaşıyorum demek, benim için bir şükürdür. Ve ölmem o an... çünkü geçmiş o anların hiçbirinde ölmedim. Biliyorum ölmem. Çünkü teyyareden bir umut bağı gelip hapşuruğuma bir mendil uzatmasını beklemem. Mendili bilirim, çekinir...

Ses olmuşuz ve balıklar duymuş, denizimizden denizlerine bir öl düşmüş.


bird you

ön adım sendendi. tabii ki bizden bir etkileşimle ama ön bacaklar senindi. giden sensin ne yöne doğru istersen ve ben biliyorsundur ki arkandayım -kualan-. ve suyum gittiği yerde bizi halsizliğe sokmasın. çünkü ben henüz bende değilim, beni bana getirip biz de buluşturacaksın sonrası beraberimizlik hep.

anlayışlı olmak ondan dolayı iyiydi. ben sana bir şey dediğimde sen bana bir şey demezlik etme. hadi de, anlarım ama hep deme.

bird all we

Hayatı tamamen tek renk görmek falan.. önemli olan hayatın tüm renklerini görüp kendi kontrastını yapabilmek. Işığı bol ya da karartılı.. o senin fotoğrafın.

10eyl09

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gavatlar ve Gargat Ağacı

Gece Sineması (The Night Cinema)

Dönümler Dolusu