Yıllar önce

kendimi büyük bir aradan sonra tekrar böyle hissetmeme sebep olan durumlar
hayatı genişçe sorgulamama itiyor. ve elimde bir şey yok tahminlerden başka.
tahminlerin olanağı da belirsiz. zor ve bilmiyorum. sorunlu olacak gibi olursa da..

kendimi çok saf bir şekilde salakça kaptırmıştım ya hani
yıllar önce. ben belki daha doğmamıştım. ama hissettiğim aynen böyle...
acı verici. ailenle oturmuş bir akşam sofrasında utangaç bir şekilde ağlamak
durduk yere
gözlerinden damla akacak ve görecekler. çok utanırım. kaçarım...
neyse ki kaçmadan bitti.

yalnızlığın - körlüğün zirve yaptığı günümden bunlar
yine bir şey istemiyorum. yine yarınım karanlık. geleceğim ölüm.
evet geleceğim sana bir gün ölüm... ama bu günler gibi bir günde değil.
değersiz kaldığın, bağırarak çağrıldığın bir akşam üstü yemeğinden sonra
sigaramı yarım bırakıp yine sessizce kaçtım oradan. efendim? dedim...

unutmam gerekir bazı şeyleri çünkü bazı şeyler beni unuttu
peki bu en sonunda unutulanlar hangi döneme ayaklık edecek
hepsi yalan olamaz. yalan varsa herşey yalan. ben esastan bahsediyorum
şu an sigara mı beni içiyor.. ben mi kültablasına düşüyorum. gibi..

senin için yaptığım en son şey olsa bu..
biraz saygılı olmazdın yine biliyorum
ailen seni kağıtlarda imzaların olsun diye yetiştirmiş
bir de benim ellerimde yara olasın diye..

yarına zaman diyoruz, düne zaman diyoruz
zamanla diyoruz.. ama çok fena kanıyoruz
dününe zaman diyorsan yarını gelecek planlama için düşünemezsin
anladık yarın kalkacaksın dişlerini fırçalarsan beyaz olacaklar
sonra biraz test. üniversiteye gireceksin hadi bakalım.
hepsine adım adım ya hani..
senin ayakların tutmaz olmuş.
benim üzüldüğüm nokta bu. ardındaki nokta ise
bu üzüntüyü tekrar tekrar yaşamam bir olasılık ümidiyle
bir de kıramamam seni. başlıca tepeler bunlar.

zaman sana bir gün bir bakacak
ayakların tutmayacak çünkü günlere ihanetin bedeli bu
sonrasını bilmiyorum. en sonrası da ölüm

yıllar önce. ben belki daha doğmamıştım, üzgündüm..



12mayıs09
20-27

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gavatlar ve Gargat Ağacı

Gece Sineması (The Night Cinema)

Dönümler Dolusu