"ha" de..

b-ölüm I

hareketsizce bakıyorum
hadi "ha" de
sonra bak bana
bak bakalım bak

yüzüyorum karada ayaklarım ağrık
ne olmuş görmüşsek 2 tane kağıt
kalem sensin silgi ben
tutuşturuyorlar bizi bir beyaz üstü

kaçmak gibi bir şey var
hani zaman derler gelir verir mükafatı
verdi seni bana uzaktan haarı
kaçmak gibi bir şey niye var?

mükafat mı bu bana zarar mı
bilemedim sen söyle zamanı
gecenin hangi vaktindeyiz
ölüm dedikleri umursanmaz hal travması

bakma öyle "ha" de
sonra bak bana
hareketsizce baktığımda
bak bakalım bak..

hadi de ve gel hatta bitsin hemen
gelsin güzel olan sen
hayalse yutkunursun geçer yine zaman
kaçmak gibi bir şey var..

dona kalmış sonların harabından
esir düşmüş bir gemim var
söyle ona söyle "ha" de.
ölüm varsa bak bakalım.. bak.

senim ölmüş bir ak üstünden düşmüş
bir yanın pak bir yarın kazak
sırılsıklam bir perde arkasında
korkudan yarına kalamayan bir sakat


b-öl.. II


insan küsüp nereye aldanır
kimin sesinden okur seni
sen sen olmadıkça
hangi kalemin tutulur. kesin!

olmuşsa olmuş bir tefekkür
senim olmuş mu ölmüş mü ne olmuş
gel ol gece de ört beni bir gün daha doğmadan
bir sensizliğime daha gün doğmadan
sor bana sor.. "ha" de

her çekip gidişinde vurulur ellerim
sigaralar tutulur ve çekilir tetikler
dudak arası yutulur yeminler ve her gece
her gece ölürüm ben de..

beyaz üstü kaplanmış yaralar
tırnak aralarımdan senim akıyor
bir uyku hali dersin geçer aptalca
şişelerin devrildiği kan kırmızısı bir andır sevgilerim

mumların yakıldığı bir gece
sen beni düşünmüşsün
gecenin haberi yok.. benim yok ben yok.
baştan aşağı kan olmaca
ne olursa olsun deyip soyunmaca

hadi "ha" de
ve vurulsun ellerim
her çekip gidişinde kayboluyor senim gibi herşey
iç haller dış haller sorunsuz uçuşlar
hadi de ve peki git.. ölelim hemen
düşelim bir düş üstü yarına kalmamacasına

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gavatlar ve Gargat Ağacı

Gece Sineması (The Night Cinema)

Dönümler Dolusu