ben Sultan Fatih

ben Sultan Fatih

Öncelikle siz küfür ehli ve batıl yolların insanları, size bildiriyorum ki varacağınız yol öyle derin ateşten bir çukurdur ki, yapmış olduğun tüm fenalıkların, ria'ların ve sapkınlıkların her katril salise karesi yüzüne dolgun kıvılcımlarla yüzüne vuracaktır... Tez kılıcım dünyada ne icab gerektiriyorsa bedenden kelle koparacaktır. İmparatorluklar yerle bir olacak...

Derdik ve biterdi bir zaman...
Şimdi işler yorgun, haller darma duman. Duygular desen, işte asıl büyük vurgun yediğimiz bölge...
Zor telafiler içerisinde kala kalmış bir gençlik. Ne olduğunu bilmeden küfür kusan, sokak arası zafer kazansan 3 pata edersin ama 5 para etmezsin meseleleri. Bu lafta bunlardan gelme.
Bakıyorsunki insan, boş konuşur olmuş. Ya yalan söylediğinden boş konuşur olmuş, ya bol konuşmasından yalan da söyler olmuş, haliyle boş olmuş. Şimdi yıl 2012, ben diyim 2022. biz bu işgalden hainliğe sonra denize sokup çıkarılan aklımızla neyin zaferi, neyin barışı ve neyin adaletini sağlayacağız. Bir karıncanın İstanbul - Üsküdar semtindeki durumu bu. O karınca etrafına bakınca dünya insan görür ama dünya göremez, dünya kalmaz bu insanlarla. Kusura bakma bunlar düşünülecek. Ne düşünüyorsun ya peki? Kaç paran oldu? Paran batsın derler sana... Kim o adamlar sorusu için de, bulacam ben o adamları sana...

Kafalar karışık muhteremler. Kafalar en dedelerimizde bile karışık. İş aksamı, para akışı düzeni sağlamaz. Bir zaman sonra evinden olursun el bebek baktığın köpek kadar hayatın olmaz. İlla sıkınca mı anlayacaksın. Ah diyim, bu karışıklık bir bu dönemi mi yemekte bilmem ama, geçici olmasını temenni ediyorum, sanki göle yoğurt mayası çalınıyorda, ya tutarsa şeklinde karışıyoruz...

Şimdi biraz yorgun olduğumdan, istirahatteyim.

Allah'ın selamı üzerine olsun.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gavatlar ve Gargat Ağacı

Gece Sineması (The Night Cinema)

Dönümler Dolusu