Aylardan E-kime


aylardan vakit geçsin, bir balığımızı kaybettik.

kaybettik derken ne kadar kayba gidebilir. söylüyorum...

son balık olma hasediyle onca ırkın sebebi geniş, iştah açamayan su

dibindeydik. kaybolmak gibi bir şey olsa en hasadını şimdi yaşıyorduk.

ölü balık bana bir şey hatırlattı, ölü bir balığı. çünkü evvelden son

dediğim balığımı klozete atıp beklerken ağlamamı, ağlamamıştım. buna

şimdi gözlerim yaşarıyor çünkü her balık; çünkü her su, çünkü her

nefes; herşeyin içi.

bir fotoğraftan daha suskun şimdi, attım eriyip gitmeden açıkça.

uğraşamadığım hallerim var.

bilmediklerim arasında sadece bir küçük balık. yanımda durdukça

ölümünü şaşırdı. onun en yakını ve en uzağı bendim. piç bir balıktı

demiyorum elbette, öyleyse gülen yüzlerinize gelsin bu.


30.10.10

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gavatlar ve Gargat Ağacı

Gece Sineması (The Night Cinema)

Edelkrone Slider ve Emotimo TB3 3 eksen Time Lapse